Sri Lanka 1

6 september 2013 - Adam's Peak, Sri Lanka

Maandag geland in colombo en direct met de tuk tuk ( plaatselijke 3 wieler taxi waar wouter eigenlijk ni goe in past) vertrokken naar de hostel in Negombo. meteen voor een plonske in de zee gegaan waar wouter al goe over het zand is geschuurd door de kracht van de golven.

savonds lekker genoten van de plaatselijke keuken bereid door onze gastvrouw met een mini beetje hulp van michelle ( 1ne wortel geschild).

Dinsdag met de trein vertrokken naar kandy een stad in het bergachtige binnenland waar we 2 dagen hebben gelogeerd. Een wandeling in het regenwoud was de moeite waard, daar hebben trouwens onze eerste aapjes gespot waar michelle te dichtbij wou komen en net op tijd een aanval heeft kunnen ontlopen.

In de stad zelf was het heel druk en stonk het overal naar de uitlaatgassen van motors bussen en tuk tuk's.

Donderdag zijn we vertrokken naar hottun met de trein om vervolgens de tuk tuk te nemen naar onze hostel in adams peak. de rit door de bergen, honderden theeplantages en bossen was prachtig. we hebben hier wat rust gehouden en morgen beklimmen we normaal gezien de adams peak zelf.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. The :
    8 september 2013
    Top mannekes,jullie zijn goed bezig,t'is om jaloers op te worden!Het is fijn om via de blog jullie reisroute mooi te kunnen opvolgen!
    Geniet van alles en van elkaar,Jammer van je schoenen hé Michke,maarja nen echte globbtrotter trekt zich daar niks van aan,trouwens de Wouter kan U nog altijd op zijn rug dragen hé,ben je meteen beschermd tegen apen en andere wilde dieren ;/)))
  2. Vital:
    10 september 2013
    Dag zusje en schoonbroeder ! :)

Ier ist weer beginne omslagen regen, regen en regen .
    Tziet er daar knap uit wou da we meegegaan ware :p
    De apekes da u aanvalle stellen dantje en ik voor he :p
    Nog geen appartementje gevonde ma da komt wel he .
    Hou u op de hoogte :x

Geniet ervan en tot hoors!

Zien u graag he! x gy ook ze wouter ;)

Dikke kus en knuffel Vitalleke en Inge! x
  3. Mams:
    10 september 2013
    prachtige realistische foto's wouter, oei n'een aap (oef geen spin)
    maar wanneer sta jij eens op de foto? dan kan ik je ook eens ... beooordelen in positive zin natuurlijk
    zo genieten van jullie verhalen en foto's (met een dikke week retard - typisch mij hé - eerst efkes bijbenen (figuurlijk natuurlijk) met de nieuwe job.
    K'ga da nog héél veel schrijven denk ik... wat een "bloemeke" van buiten en van binnen.
  4. Saria:
    10 september 2013
    Dag patatjes ! Leuk om jullie nog eens te "horen" :-) mich past nu beetje op met de aapkes. Da was in Afrika ook al. Leert daar nu uit :-) Wouter af en toe kreeg mich een "neep" van mij. Het is nu aan u eh als ze zoiets doet. Goe dat dieje grote erbij is ze ! Toch 1ne slimme. Hou jullie goed en GENIETEN GENIETEN GENIETEN!!!! XXXXXXXXX L Y
  5. Ria van den Bergh:
    13 september 2013